czwartek, 9 maja 2013

Nominacja :-)

Starsze dziecię w przedszkolu, młodsze już wyspacerowane, wyhuśtane i nawet zaliczyłyśmy dziś małą przejażdżkę rowerową. Teraz ja mogę poczytać co u Was, bo dziecina zmęczona nabiera sił przy YouTube - ma juz nawet ulubione piosenki: Bańkę łap, Kaczuszki itp. :-)

Ale do rzeczy. Zajrzałam do Raczka a tam niespodzianka! Nominacja :-) 



  1. Ulubiona pora dnia to... chyba jednak wieczór. Uwielbiam ranek, z jego świeżością, z kolejnymi planami i nadziejami, ale to wieczorem mogę spokojnie usiąść, poczytać, obejrzeć, poczytać, porozmawiać z mężem....
  2. Kawa z mlekiem czy bez? Oj, zdecydowanie z mlekiem :-) Ale tylko jedna łyżeczka cukru - mój mąż sypie 3.....łeeee....jak można pić taki ulepek ;-)
  3. Ulubiony smak lodów... jadam tylko białe lody :-) Więc waniliowe, śmietankowe. U nas niedaleko jest firma Consoni, produkują fantastyczne lody i tylko tam pozwalam sobie na małe odstępstwa typu tiramisu lub ciasteczkowe ;-)
  4. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje - może nad morze...? Ostatnio byłam 4 lata temu, stęskniłam się. Ale chyba nie w tym roku, priorytetem jest budowa
  5. Ulubiona pora roku - wiosna i jesień :-) 
  6. Kolor oczu - moich? niebieskie, Maja ma moje oczy :-) Milenka ma brązowe, jeśli będzie miała takie jak Marcin, to w takie dni jak dziś będą zielone...
  7. Marzenie które się spełniło to... dzieci, rodzina :-)
  8. Mieszkanie czy dom? Zawsze mieszkałam w domu, tylko na studiach pomieszkiwałam w mieszkaniach. Teraz też buduje się ten mój własny, MOŻE uda się wprowadzić do końca roku....
  9. Buty na obcasie czy płaskie? Uwielbiam buty na obcasie, niestety, od czasu choroby, po operacji nie bardzo sobie w nich radzę. Szybko stopy mi się męczą, bolą..... teraz biegam w trampkach :-) O, takich.....

10. Z czym kojarzy Ci się słowo "Miś" Z miłym pluszakiem, ukochanym. Choć nie ukrywam, że w moim dzieciństwie to było również pyszne ptasie mleczko - nie da się o nim zapomnieć! ;-)

11. Twoja najbardziej pozytywna cecha:)))  Uśmiech, optymizm, pozytywne nastawienie do świata :-)


Oczywiście, jak zawsze mam problem z nominacjami. Bo tak się jakoś złożyło, że czytam dość popularne blogi. I nie wiem czy nominacja zostanie przyjęta, nie wszyscy chcą się tak bawić.... Nominuję więc trzy, a kryteria niech pozostaną moją tajemnicą :-) Robię to po raz pierwszy..... ;-)




Znane Wam blogerki :-) I moje pytania:


1. Spodnie czy sukienka?
2. Kim chciałaś zostać, gdy byłaś dzieckiem?
3. Dlaczego prowadzisz bloga?
4. Jaką książkę teraz czytasz?
5. Nad morze czy w góry?
6. Słuchasz czy mówisz?
7. Co ostatnio kupiłaś tylko dla siebie?


A tak z innej beczki, na pewno znacie Moje wypieki i popisy Dorotki, popełniłam ostatnio pyyyyszna tartę. Raz, że nigdy wcześniej nie robiłam, a dwa, kupiłam biedronkową formę, silikonową i chciałam przetestować. Mój małżonek nie je ciast, a to pożarł, sam zjadł połowę i domagał się więcej :-)





Miłego dnia :-)






4 komentarze:

  1. Bardzo Kasiu dziekuje za nominacje,na pewno znajde czas i odpowiem na pytania,pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ta twoja tarta wygląda bosko!!!przepis prosze bo to coś co uwielbiam ja i moi znajomi,rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Trampki rewelacja...mają przede wszystkim fajny kolor:))))Dziękuję za udział w zabawie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Joj, ależ bym zjadła! Wygląda bardzo apetycznie!

    I cieszę się, że znów mogłam Cię bliżej poznać :)

    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń