wtorek, 10 kwietnia 2012

Siostrzana miłość

Gdy byłam w ciąży z Milenką powtarzałam, że proszę, modlę się i życzę sobie tylko o jedną rzecz - żeby dzieciątko było zdrowe. Szczególnie, że ciąża nie była planowana, mocno nerwowa, miałam wypadek samochodowy, dwa razy zaliczyłam szpital, lekarz kazał rodzić naturalnie pomimo tego, że Milunia była ułożona pośladkowo.....eehh.....Czas ciąży wspominam jako dość ciężki. Na szczęście, dzięki Niebiosom chyba, Milunia urodziła się zdrowa, śliczna, wspaniała. Maja była zachwycona, od samego początku cieszyła się - choć cały świat wywrócił jej się do góry nogami....Jest bardzo dzielną starszą siostrą. Nie zapomnę, gdy przyjechała z Tatą do szpitala i jak zobaczyła Milenkę to powiedziała:


"Tato! Ona ma takie same czarne włosy jak Ty!" - strasznie to było zabawne w ustach niespełna trzyletniego dziecka ;-)


29 lipca 2011

Jesteśmy nierozłączne....Milunia maleńka, dosłownie przyssana do mnie, Maja - no przecież też. Obie mają bardzo silną potrzebę dotyku, kontaktu fizycznego, obie bardzo lubią się przytulać, dotykać mojej twarzy, siebie nawzajem. Maja co rusz przytula Milunię, albo każe dać ja sobie na ręce. 

15 sierpnia 2011

Wszyscy pytają czy jest zazdrosna. Nie, nie jest - jest tylko zazdrosna o mnie, o mój czas, o moją uwagę. Nie czuje złości na siostrę, po prostu więcej wymaga ode mnie.....Czasami przerasta mnie to, dopada kryzys, ale małe rączki dziewczynek rozwiewają wszelkie wątpliwości.....

9 kwietnia 2012

Dziś, gdy Milunia już jest na świecie, to mogę głośno powiedzieć, że życzyłam sobie jeszcze jedną rzecz - żeby dziewczynki miały ze sobą tak fantastyczny kontakt, jak ja ze swoimi siostrami.....Wygląda na to, że się udało. Nikt tak nie rozśmieszy małej jak Majka, rano pędzi do jej łóżeczka, żeby się z Milką "cywitać", a do przedszkola nie wyjdzie bez buziaka dla Miluni. Są wspaniałe.....

9 kwietnia 2012

9 kwietnia 2012
9 kwietnia 2012
Ps. Muszę się nauczyć robić kolaże :-) Będzie więcej fotek i lepsza organizacja ;-)

4 komentarze:

  1. ojjj,dziewczyneczki przesliczne,zresztą widac po kim ten urok :)
    to niesamowite jak Majeczka podchodzi do Milenki,mysle ze faktycznie jest ogromna szansa na to ze będą najlepszymi przyjaciółkami :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam PhotoScape ;-) tam sa gotowe szablony do kolazy, wystarczy wybrac zdjecia... a program darmowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - właśnie wczoraj wieczorem natrafiłam na taki programik :D

      Usuń