środa, 5 lutego 2014

Kostka

Na początku roku poprosiłam Hally z  bloga By cieszyć się życiem o kostkę. O uszycie kostki edukacyjnej dla maluszka. Chciałam, by była niebieska (każdy odcień tego koloru mnie satysfakcjonował) i zależało mi na odrobinie materiału w groszki.
Widziałam pokój dla dzidziusia i jedna ze ścian była pokryta niebieską tapetą w białe groszki.

Maluszek ma na imię Adaś i kilka dni temu odwiedziliśmy maluszka z takim oto prezentem






Milence kostka bardzo się podobała - nie mogła się pogodzić z faktem, że nie pozwalam jej się nią bawić.


Ale najbardziej byłam zaskoczona jej rozpaczą, gdy trzymałam na rękach malutkiego, dwutygodniowego Adasia......musiałam go szybką oddać i przytulić Córcię....

Obiecałam, że wrzucę fotkę Majuni w całej okazałości.... Jak dla mnie suknia jest....hmm.....różowista.... i inne takie, ale Maja sama ją wybrała i była najszczęśliwszą różową księżniczką pod słońcem....


14 komentarzy:

  1. Kostka ładnie wygląda w Twoim obiektywie:)))
    A księżniczka z Majki jak się patrzy....jeszcze trochę i minie jej to uwielbianie do różu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie wiem, od którego zdjęcia zacząć - najbardziej podoba mi się chyba mina Milenki ale Majunia wygląda olśniewająco! Prezent jedyny w swoim rodzaju - pamiątka na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie zdjęcia, nie wspominając o córci.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna kostka ,lubię taką kolorystykę :) a Maja wygląda przepieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tą kostką, mnie się spodobała, mam nadzieję że maluszkowi również.... Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda :)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kostka. Zazdroszczę ogromnego talentu i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Księżniczka!:) PS.: Od dziś obserwuję...i nie żałuję;). Zapraszam do siebie:).

    OdpowiedzUsuń
  9. GHG curl secret
    Greetings from Idaho! I'm bored to tears at work so I decided to
    check out your website on my iphone during lunch break.
    I love the info you provide here and can't wait to take a look when I get home.

    I'm amazed at how quick your blog loaded on my phone .. I'm not even using WIFI, just 3G ..
    Anyways, very good blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna kostka :-) i córeczki jak już urosły, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo fajne córki. Chyba między nimi jest podobna różnica, jak między moimi dziewczynami.
    Robisz piękne zdjęcia, a kostka naprawdę fajnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna kostka. A wróżka - różowe marzenie :). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kostka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń